Patiënten portaal inlog: nu ook via DigiD

Sinds kort is er een extra mogelijkheid bijgekomen om op ons patiënten portaal in te loggen. U kunt nu ook inloggen met uw DigiD. Voorheen was dit niet mogelijk en kon u alleen inloggen met een account dat door de praktijk was aangemaakt. Hopelijk helpt dit om het inloggen makkelijker te maken. Vanaf nu heeft u dus twee mogelijkheden: inloggen met uw DigiD of met uw bestaande account van de praktijk.

Bel de praktijk